Bezoekers

zaterdag 23 december 2017

Kerst kleedje

Voor iedereen hele fijne Kerstdagen en een creatief 2018 toegewenst!  Op de valreep haakte ik half december nog een kerst kleedje van heel dun katoenen glans garen op pen 1,5 mm. Het heeft een doorsnede van 38 cm, ik heb het natuurlijk opgespannen op een schilderij, waar ik een paar lagen stof over heen gespannen heb. Het patroon begint met een normale cirkel,  daarna worden de 12 boompjes apart er aan gehaakt. Dan nog een paar toeren motief er omheen. Toen het kleedje klaar was en al mijn naaiwerk opdrachten klaar waren, werd ik ziek en dat duurt nog steeds voort. Niet de vakantie waar ik op gehoopt had. Maar niet getreurd het word weer beter! Hebben jullie die griep al gehad? Veel sterkte dan! Groetjes Marie

2 opmerkingen:

  1. Mooi kleedje!
    Wens jou eveneens leuke feestdagen en een schitterend 2018 toe!

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedenavond!
    Zojuist een mooie voorraad fijn katoendraad aangeschaft omdat ik de uitdaging aan ga om ronde tafelkleedjes te gaan haken.
    Vier boeken gehaald in de bieb over fijn gehaakte interieurartikelen,maar ik vind er niets bij wat me echt aanspreekt.

    Ik heb jouw fijn gehaakte kleedjes gezien, en die spreken me heel erg aan.
    Hoe zou ik aan de patronen daarvan kunnen komen?
    Met vriendelijke groeten,
    Mariken

    BeantwoordenVerwijderen