Bezoekers

donderdag 2 november 2017

KreaDoe 2017

Heerlijk met mijn vriendin een dagje naar de Kreadoe geweest en het was weer super leuk! Dit jaar heeeeel veel bollen wol en Katoen! De opzet van de "wol" kramen waren modern en met live muziek.  Sommige "kramen" waren als kastelen opgebouwd, zo hoog en vol met "wol". Vele leuke frisse kleuren katoen kwamen je tegemoet als je het Haakplein op kwam lopen. Er was ook een Bloemenplein en winterplein. Neem een platte grond en coupon boekje mee bij de ingang daar staat alles op. Het was druk en warm dus trek luchtige kleding aan. Bij aankoop van "wol" kreeg ik div mooie tassen, dus die heb je niet nodig. Dan was er een podium, leuk fris aangekleed met een bank en div haakwerken waar oa Bobbi Eden een tv interview deed. Ze beantwoorden vele vragen en introduceerde haar nieuwste haakboek; Bobbi Eden "iedereen kan haken" €9.95. Ik kocht later een exemplaar bij Kosmos uitgevers en wachte in de rij om haar te ontmoeten. Een leuke jonge vrouw die naast haar andere werk ook haakt! Ze zetten een handtekening in mijn boekje en ik gaf haar een Haaknaalden etui.  Het was erg druk in deze rij en inplaats van een uur, heeft ze meer dan twee uur handtekeningen gezet. Ook kocht ik nog van Scheepjes,  die ook met een grote tent stond, een bol "Whirl" met kleur verloop, 225 gram, 1000mt.  60% katoen 40%acryl €24,50 samen met een kleine bol "Whirlette" €6,95 deze kun je samen combineren,  ik dacht een grote bol net te weinig voor mij zou zijn. Ik kreeg er div haakpatroonen bij met een draad afsnijder in doosje. Dan het boekje Doekjes haken €4,95 met 4 knotten Durable Doublé four 100 gram  voor €15,- Het boekje "meer Kant haken" is deel twee €12,95. En dan iets waar ik eerst een paar maal omheen heb gelopen.  Ik zag een set van haaknaalden van Etimo die in oa Amerika er hip zijn. Deze set moest ik gewoon hebben! In die kraam (tegen over de Scheepjes tent)  hadden ze ook alle maten van Etimo los te koop in licht rosé.  Er waren twee verschillende sets,  ik heb de Pink Etimo candy limited edition gekocht €79.95 waarvan het handvat en de naald allebij rosé zijn. Er zit zelf een etui bij, 10 haaknaalden in de maten; 2, -2,2 - 2,5- 3 - 3,5 - 4 - 4,5 - 5 - 5,5 - 6 mm. Dan tot slot kocht ik van Scheepjes een bol draaimolen van hout en ijzer erg stevig €13,50 Je kunt hier je klos op zetten, hij draait dan mee. Een uitgebreid review volgt nog, want ik ga er meteen mee werken. Nu mijn voeten doen nog zeer, want ik kon er geen genoeg van krijgen! Maar leuk was het! De Kreadoe is nog t/m zondag. Gaan jullie ook? Groetjes Marie Bartels

2 opmerkingen:

  1. Geweldige vangst! Mooi! Laat de inspiratie nu maar zijn volle gang! Helaas een beetje te ver voor mij, anders was ik ook geweest.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoeg te beleven zo te lezen. Ik Ben Er Nog Nooit Geweest.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen