Bezoekers

zaterdag 12 augustus 2017

Bonnet

Een baby of peuter Bonnet maken stond ook al een tijdje op mijn "to do list". Na het baby jurkje maakte ik er nog een kleine Bonnet bij en dat vonden mensen erg leuk! Ik zocht wat leuke stoffen en bezocht een paar baby winkels van die exclusieve boutiques. Wat ik daar zag was triest,  hele dure hoedjes, slechte kwaliteit stoffen en heel duur. Er zat dan wel een etiket op met het merk, dat wel. Dus daar zijn er dan honderden of meer van gemaakt, eigenlijk niet zo exclusief dus. Ik naaide in vier verschillende maten deze 100% katoenen Bonnet van dubbele stof, aan de binnenkant even mooi als aan de buitenkant.  Mooi afgewerkt en niet meer dan 12 exemplaren.  Ze kosten €19,50  per stuk, verzendkosten  €1,95. Ik heb ze op Marktplaats gezet, bij mijn haaknaalden etui's.  Zoek op Bonnet baby kind zonnehoedje,  dan kom je bij mij. Of mail me marienaailes@ziggo.nl.
Maten:
3 tot 6 maanden
6 tot 12 maanden
1 tot 2 jaar
2 tot 3 jaar.
Op de foto een meisje van 3,5 jaar die heeft de grootste maat aan, eigenlijk pietsje te klein. Maar ik heb geen baby bij de hand. Je kunt me ook mailen marienaailes@ziggo.nl  groetjes Marie Bartels. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten