Bezoekers

dinsdag 15 augustus 2017

Bonnet Broderie

Een Bonnet of zonnehoedje van Broderie met aan de andere zijde licht bege met wit stipje aan twee kanten draagbaar van 100% katoen! Deze Bonnet kosten €19,50  per stuk, ik heb twee maten in voorraad; 3 - 6 maanden en 6 - 12 maanden.
Andere maten doe ik op bestelling, 0 - 3 maanden dat is piepklein maar super schattig! Of 1- 2 jaar, 2 - 3 jaar, 4 - 5 jaar,  vanaf maat 2-3 zijn de Bonnets €19,50 Ik gebruik de beste materialen van 100% katoen en werk alles mooi af, binnen of buiten je ziet geen verschil. Al mijn Bonnets en ik maak er nog meer bij in andere stoffen combinaties komen ook op Marktplaats te staan, zoek "Bonnet baby zonnehoedje " of mail me voor meer info marienaailes@ziggo.nl.  Op de foto's heb ik een poppen kop gebruikt, deze pop draagt de maat 6-12 maanden. (Ik heb geen echte baby in de buurt) Maar deze bonnets zijn niet voor deze brede poppenkoppen, op een echte baby zit hij nog beter. Ter informatie,  ik rook niet en heb geen huisdieren. Groetjes Marie Bartels. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten