Bezoekers

dinsdag 21 maart 2017

Genoeg

Twee maanden geleden kreeg ik een belletje van het tijdschrift "Genoeg" of ze mijn artikel over "sokken stoppen" mochten gebruiken voor hun volgende tijdschrift. Eerlijk gezegd had ik nog nooit van "Genoeg" gehoord, maar met een vermelding naar mijn blog vind ik het bijna altijd goed. Ter compensatie kreeg ik het blad waar ik in stond en was blij verrast met deze uitgave van "Genoeg" het is het lente nummer 2017. Met deze keer het thema Goed gekleed in de breedste zin des woords.  Het blad "Genoeg " is voor iedereen die meer wil doen met minder.  Hoeveel bezittingen zijn genoeg om gelukkig te leven? Eerlijk delen in de overvloed en voldoende overhouden voor de volgende generatie. In dit nummer alles over de kleding industrie weetjes en feiten. Tips en tricks over beter leven met minder.  Koop of maak liever iets wat langer mee gaat en verstel in plaats van weg te gooien. Maar ook koken, voedsel, plastic en geld zaken komen aan bod. Kortom een zeer milieu en eco vriendelijk tijdschrift.  Genoeg verschijnt elk kwartaal en is volledige in eigen beheer om het zo goedkoop en milieu vriendelijk te houden. Uitgeverij Genoeg Ridderstraat 56,   5342 AL Oss.  abonnementen@genoeg. nl     €24.50 voor 4 nummers.

Sokken stoppen
Het blog bericht over Sokken stoppen staat in de rechter zijbalk onder Sokken stoppen van 5 november 2014.
Groetjes Marie Bartels

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk Marie. Altijd leuk als je gevraagd wordt voor een artikel..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat grappig! Ik ken het blad wel, heb er ooit eens in gestaan met mijn huishoudboekje, en heb er jaren een abonnement op gehad.
    Oorspronkelijk werd deze opvolger van de Vrekkenkrant gedrukt op krantenpapier, later werd het een glossy.
    Blijkbaar is het nu een kwartaalblad geworden, ik wist niet dat het nog werd uitgegeven, heb het al jaren niet meer gezien bij de tijdschriftenwinkel.
    Levert het je ook nieuwe lezers op? Dat zou leuk zijn voor je.

    BeantwoordenVerwijderen