Bezoekers

vrijdag 27 januari 2017

Nieuwste haaknaalden etui's

De voorraad haaknaalden etui's moest nodig bij gevuld worden dus hier zijn mijn drie nieuwste etui's vers van de pers! Als eerste maakte ik een etui in een romantisch mini roosje van prachtige quilt stoffen €21,50. Als tweede een met retro look stofjes met naaimachines er op super leuk! €19,50. En als derde een lichte jeans stof gecombineerd met mini klosjes €18,50 En natuurlijk allen met een randje Frans katoenen kant er langs. Deze en nog veel meer etui's staan weer op Marktplaats zoek " Haaknaalden etui ".  De haaknaalden etui's zijn een succes en het idee dat er nu ondertussen zo'n 120 mensen zijn die mijn etui in huis hebben is voor mij een bevestiging dat een hand gemaakt product nog gewaardeerd word. Ik besteed dan ook de grootste zorg aan de stoffen en het naaiwerk. Ik krijg veel complimenten en zelfs foto's opgestuurd van tevreden klanten. Daarbij worden er ook nog wel eens een extra bestellingen geplaatst als het eerste etui gearriveerd is. Men wil het product eerst toch even zien. Ik heb daarom dus ook vaste klanten!  Hoe leuk is dat! Groetjes Marie Bartels. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten