Bezoekers

vrijdag 6 januari 2017

Haaknaalden etui in opdracht

Ik maakte voor een dame een speciaal haaknaalden etui in de prachtige Melli Mello stof. Deze prachtige katoenen stoffen zijn te koop in vele felgekleurde prints. Vaak met bloemen, dieren en panter of zebra prints. Er zijn ook dekbedden, strandlakens en behang van te koop en nog veel meer. Ik had deze stoffen niet in huis, maar kreeg een stuk per post opgestuurd met het verzoek een haaknaalden etui te maken voor de Clover Amour 2 mm tot en met 12 mm, graag met een rand Frans kant er langs. Zoals mijn etui's hebben die op Marktplaats staan. Ik maakte een extra breed etui met langere stik linten van dezelfde stof. En hoe vinden jullie hem geworden? Ik vind hem prachtig! Het is mooie iets dikkere zachte stof en naait lekker. Alleen was het puzzelen met het patroon,  voor de buitenkant een stuk stof geen probleem, maar de binnenkant heb ik het patroon zo geknipt dat het mooi doorloopt en je de dieren heel ziet. Van de restjes heb ik nog een tasje bijgemaakt voor allerhande spulletjes.  Het etui is verstuurd en ik ben benieuwd hoe de dame hem vind. Ik heb al vaker stof gekregen met een speciaal verzoek, je begrijpt dat ik daar langer mee bezig ben en dat de prijs iets duurder is. Hieronder wat foto's van het etui en stoffen plaatjes van Internet.  Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten