Bezoekers

zondag 16 oktober 2016

Handige etui's

Ik maakte twee handige etui's van kunst leer met een rits er in. Het kunst leer kocht ik op de Albert Cuipmarkt, aan de achter kant is deze stof gewoon jersey,  de ritsen zijn wat grover en van ijzer, merk optilon.  De etui's zijn 20 cm breed en 25 cm hoog en geborduurd met patronen van "Urban Threads". De leukste site voor hand en machine borduur patronen. Voor mijn man die vaak op reis gaat en zijn arsenaal aan kabels wil meenemen een handig etui en voor mij als ik mijn schaar en mes wil mee nemen.  Zie de foto's onder deze tekst.

Druk druk druk!
Dan heb ik het erg druk gehad de laatste 6 weken, ik ben opgebeld door naaimachine winkel Wouters.  Of ik interesse had om bij hun in de nieuwe winkel in de   Generaal Cronjestraat 46 in Haarlem te komen werken? Wat een uitdaging weer! Dat wilde ik wel dus op woensdag en vrijdag van 1.00 - 18.00 vind je me daar. Er komt eerdaags nog een middag bij als het nieuwe filiaal in Zaandam open gaat.  Toen kreeg ik een telefoontje van " Mooi Hoofd" een website voor mensen met haaruitval die allerlei hoofdbedekking/ mutsjes verkoopt. Of ik in de gelegenheid was om wat proef exemplaren te maken? Tuurlijk!  Kom maar op! En nu dat het weer zijn "normale " temperatuur weer heeft aangenomen ging iedereen weer aan de haak en lopen mijn Haaknaalden etui's ook weer goed. En ik wil ook dit blog nog bijhouden, dus ik heb genoeg te doen! Mijn Naaimachines draaien op volle toeren en ik verwen ze met wat extra olie en streel ze met een kwastje. Ik houd ze goed warm en dek ze af met een hoes.  Zo laten ze mij niet in de steek! Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten