Bezoekers

maandag 20 juni 2016

The Yarn Barn

Zaterdag bezocht ik de pas geopende nieuwe wol winkel de "The Yarn Barn" in Badhoevedorp in Nederland.  Ik zag dat de naam "The Yarn Barn" ook veel in het buitenland voorkomt, zou het een keten zijn? Ik was blij verrast toen ik op Twitter las dat er een nieuwe wol/handwerk winkel geopend was, dus tijd om eens een kijkje te nemen.  En wat ik zag was een zeer ruim opgezette  moderne winkel met een prachtige houten vloer en mooi glad geschaafde  stoere houten kasten. Waar de "wolletjes" fantastisch in uit kwamen! Oooo wat mooi! Wat knap dat er nog mensen zijn die een winkel vol gooien met de prachtigste katoen, wol en brei en haak accessoires! Wat hebben ze zoal? Ik zag heel veel katoen in de mooiste kleuren. De merken; Cotton Natura,  Wooly, Catania,  DMC, Durable, Phildar lambswool, Camargue,  By Claire en Stylecraft Yarns uit Engeland enz. Maar ook haaknaalden en breinaalden, Prym, Clover soft, Amour enz. Accessoires voor tassen en espadrilles om zelf te maken, sluitingen en gespen voor gebreide kleding. Een batterij steken tellers en hulpstukken enz.  Ook boeken en patronen zijn aanwezig. Ze hebben ook oogjes voor gehaakte poppen en zo. De winkel is erg ruim en groot er staan dan ook twee grote houten tafels waar workshops aan gehouden worden. Wat mij ook opviel was dat binnen een soort wol, het op kleur gepresenteerd is en daar houd ik van! Ik had er wel de hele middag kunnen blijven,  maar dat zag mijn man niet zitten. Ik kocht drie bollen van het merk Stylecraft double knit special,  acryl voor pen 4 mm,  ik ga beenwarmers breien.  En de laatste drie Clover Amour haaknaalden die ik nog niet had. Ben je in de buurt van Badhoevedorp dan zou ik zeker aanbevelen deze nieuwe zaak te bezoeken, je kijkt je ogen uit, zo mooi!

The Yarn Barn
De zaak word gerund door Brigitte van de Erve.
Geopend op; dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag van 10.00 - 17.30. Zondag en maandag gesloten.
Gratis parkeren voor de deur. De koffie staat klaar!
Adres: Pelikaanstraat 51,   1171 DG Badhoevedorp Nederland. 
Tel: 0208893999.   info@yarnbarn,nl
Hier onder een paar foto's van het Internet, daar onder wat mooiere foto's . Groetjes Marie. 

1 opmerking: