Bezoekers

dinsdag 28 juni 2016

Dekoratives Hakeln

Ik haakte een klein kleedje met haaknaald 1,5mm van 20 X 20 cm met Scheepjes Maxi kleur 298, uit de nieuwe Dekoratives Hakelen no: 130 een Duits haak blaadje wat ik om de twee maanden thuis gestuurd krijg. Ik heb daar een abonnement op samen met de Filethaklen leicht gemacht, die ik ook om de twee maanden krijg. Zo heb ik elke maand een blaadje om lekker in te kijken en uit te haken. De kleine blaadjes zijn 18 X 24,5 cm. bestaan uit 32 pagina's de bladzijden zijn dezelfde dikte als uit een tijdschrift.  Er staan voornamelijk kleedjes in allerlei vormen in, maar ook wel eens een kussen, gordijn, hoedje of een ander dingetje.  De blaadjes zijn met Duitse tekst maar wel met diagrammen en daar gaat het mij om. Ik haak daar zoveel sneller mee, een blik is genoeg. Dit dubbel abonnement,  de twee blaadjes samen (12 stuks totaal) koste mij € 46,80. Hier voor komen ze in mijn brievenbus.  Omgerekend  € 3,90 per stuk. Los kosten ze €3,20 in Duitsland. Deze haakblaadjes zijn geschikt voor mensen die van gehaakte kleedjes houden en vaak met heel fijn garen haken. Ik heb het abonnement per Internet besteld en met PayPal betaalt.  www.shop.oz-verlag.de     OZ-Bestellservise,  RomerstraBe 90   799 18  Rheinfelden.  Ze hebben nog veel meer haakbladen mocht je geïnteresseerd zijn! Ik zou ze allemaal wel willen! Hebberig he!? Zijn jullie ook zo dol op haakblaadjes?  Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten