Bezoekers

vrijdag 8 april 2016

Haaknaalden etui

Mijn laatste twee nieuwe haaknaalden etui's staan ook weer op Marktplaats,  zoek onder "Haaknaalden etui " en daar kom je al gauw bij mij uit. De eerste nieuwe is van een vrolijke blauwe stof die veel weg heeft van het merk "Pip" gecombineerd met een wit stipje op blauw. (€ 17,50) elk etui van deze stof is uniek,  omdat de patronen op de stof steeds ergens anders zitten. Ik heb er dan ook div gemaakt. Het tweede etui is van een leuk stofje met naaispulletjes er op, gecombineerd met een wit stipje op camel, afgezet met bege Frans katoenen kant (€18,50) Dit etui doet door de kleuren combinatie een beetje "vintage" aan. Inmiddels heb ik nu een hele collectie Haaknaalden etui's en er is voor iedereen wel iets bij wat men leuk vind. Van "hip" modern vintage of romantische met kant tot stoffen met "Skulls" er op. Hier een paar foto's groetjes Marie. marienaailes@ziggo.nl

1 opmerking:

  1. Ik heb er net 1 met de pip stof bij je gekocht. Hij ziet er echt super uit. Lekker gevoerd maar niet te. Past nog net in het zijvakje van mijn tas. Neem hem mee op reis. Zo heb ik mooi alle haaknaalden en spulletjes bij de hand. Net geprobeerd maar er past ook nog net een bol garen in. Helemaal handig!

    BeantwoordenVerwijderen