Bezoekers

donderdag 10 maart 2016

Danglez BH

Afgelopen januari maakte ik nog twee zwarte bh's van het Danglez patroon model Tulip met de stoffen die ik verleden jaar kocht bij Kantje boord in Amsterdam.  Ik gebruikte voor de cup's twee verschillende rekbare stoffen. De glanzende stof heb ik gevoerd met pouwer net, de andere stof niet die was al heel stevig. Voor de zijpanden gebruikte ik het zelfde een hele dikke stevige rekbare stof. Ik heb wat foto's gemaakt,  maar dat is moeilijk met zwart. Hoop dat jullie het toch nog kunnen zien. Er is nog een derde zomer bh in de maak, bijna af maar het schouderband is te slap en smal. Dus zal ik weer naar Kantje boord moeten. De bh's heb ik op mijn Bernina 780 genaaid die nu een rust kuur ondergaat. Deze twee bh's helpen mij de winter weer door,  kan niet wachten tot het weer voorjaar is! Groetjes Marie. 

1 opmerking:

  1. Wat knap dat je dat zelf maakt en handig ook zo zit je qua maat nooit mis.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen