Bezoekers

donderdag 6 augustus 2015

Haaknaalden review

De Clover soft touch  haaknaald versus de "ouderwetse" Aero haaknaald een review van een "doorgewinterde" maar vast geroeste haakster. Op mijn laaste giveaway kreeg ik wat interessante feedback op mijn vraag; met welke haaknaald haak je het liefst? Ik was blij verrast met de antwoorden en bedacht mij waarom ik deze nieuwe haaknaalden niet is moest proberen. Ik rende naar de winkel en kocht div. Clover soft touch, Clover Amour en Pony haaknaalden. De Addi swing kon ik niet vinden en heb die op internet besteld. Ik haakte vlug wat toeren met div. haaknaalden maar voor een beter gevoel moet je langer haken vind ik. Voor mijn eerste test haakte ik een kleedje met de Clover soft touch 2 mm. Nou dat was een openbaring, in eerste instantie moest ik even wennen aan het feit dat het metalen stukje oranje/goud kleurig was. Maar het vast houden van de naald is zeer prettig en ik haakte er op los! De naald is van plastic met een soft inzetje van rubber. Op de naald kun je duidelijk zien de aangegeven maat in mm. Van af 2 mm is het haak stukje goud kleurig, maar glad en fijn. De kleinere maten zijn van staal en niet goud kleurig. De naald is licht en plakt niet aan je hand. Ik vond het een geweldige ervaring deze Clover soft touch, en vraag mezelf af waarom ik zolang aan de ouderwetse haaknaald ben blijven hangen. Na een paar uur haken merkten ik dat ik deze nieuwe naald veel ontspannende vast hield. Na een uurtje was ik ook aan het gouden stukje gewend en vond het zelf leuk. Ik kan nu zeggen dat ik ook tot de nieuwe generatie haaksters behoor met mijn nieuwe haaknaalden! De Clover soft touch kocht ik bij Pipoos voor €4,75 per stuk, maar ik zag dat ze op internet al voor €3,90 verkocht worden. Wat vinden jullie van de Clover soft touch? Volgende keer doe ik de Clover Amour haaknaald. Groetjes Marie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten