Bezoekers

donderdag 20 augustus 2015

Haaknaalden etui

De haaknaalden etui's die ik maak zijn erg gewild en men wil ze gewoon van mij kopen, er staan er in middels een aantal op Marktplaats onder "haaknaalden etui" Ik maakte er nog wat verschillende bij, fris en vrolijk, gebloemd of in Vintage stijl. De prijzen variëren omdat er bij sommige geen kant gebruikt is, het Franse kant wat ik gebruik is nogal duur. Ook de prijs van de stof per meter loopt uiteen. Ze zijn er vanaf € 15,- oplopend tot €29,50. Maar de meeste zijn €17,50. Hieronder wat foto's van mijn laatste etui's.  Die met het blauwe bloemetje is €15,- Met het uilen motief €17,50. Die met kant in Vintage stijl €29,50. Nu wacht ik nog op wat mooi strand weer want me bruin is er bijna af. Groetjes Marie

2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor en handig om je naalden in op te bergen..

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goeie handel Marie; ik haak niet, maar zou er bijna eentje kopen, gewoon omdat ik ze echt prachtig vind!
    X Corrine

    BeantwoordenVerwijderen