Bezoekers

zaterdag 24 januari 2015

Badkamer verbouwing

Update no: 6 van mijn badkamer verbouwing, op de 15e werkdag werden de muren gevoegd en de vloer betegeld. Om 8 uur werd eerst weer de benodigde materialen naar boven gebracht en buiten werd een betonmolen neergezet. Daar kwamen later nog "wat" zakken bij met vloer beton. Emmers met water werden getapt en naar buiten gebracht. Ondertussen was de tegelzetter aan het voegen met de kleur manhatten grijs, ik wilde geen wit. Whaw! wat werd dat mooi! Daarna werd het beton, ik noem het even zo want ik weet niet wat voor een spul dat is. Naar boven gebracht en  toen is hij met de vloer begonnen. Ik maakte tussedoor steeds foto's. Whaw! een vloer er in zo mooi! En knap gemaakt, toen de eerste laag er in zat balanceerde de tegelzetter op stukken hout op de nieuwe vloer. Zo werden de tegels er in geklopt. Daarna weer gevoegd met manhatten grijs. Na 3 dagen tegelen is mijn badkamer zo mooi geworden! En lekker licht en fris! Nu moeten we geduld hebben, 3 dagen lang..... De vloer moet drogen. Maar ik zie nu alles rooskleurig in, en er komt een eind aan. Dinsdag mag de loodgieter er weer in en dan worden de hoeken afgekit en het sanitair en andere spullen geplaatst. Dan moet er nog het een en ander schoongemaakt worden. Er zit nog een grijssluier op de tegels en het houtenbalkenplafon moet een sopje.  Ik zie mezelf eind volgende week wel onder de douche  staan! Alles gaat volgens planning! Groetjes Marie.

4 opmerkingen:

  1. Wauw Marie !!! Dat ziet er prachtig uit. Prachtige tegels in een schitterende kleurencombinatie. Denk dat je alle miserie nu wel vergeten bent van in het begin. Volgende week sta je lekker te genieten onder de douche in een fonkelnieuwe badkamer.

    Fijn weekend, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marie , mooi die vloer 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke vloer heb je zeg. Dat ziet er heel erg leuk uit hoor.

    BeantwoordenVerwijderen