Bezoekers

woensdag 21 januari 2015

Badkamer verbouwing

Update badkamer verbouwing deel 4. Woensdag 21 Januari is de tegelzetter begonnen met tegelen. Er zijn nu 13 werkdagen voorbij en ik zie mijn badkamer opbloeien. Hij word persies zoals ik hem ontworpen heb, nou ja de tegels dan he! Ik ben dan zo'n typ wat op schaal een badkamer op ruitjes papier tekend en met kleurpotloden in kleurd. Als je dan eens in je leven een badkamer nieuw neemt dan ook een zoals ik heb heb bedacht. De tekening kun je recht op zetten en dan zie je hem in 3D met muurtje en al. Hieronder foto's van mijn ontwerp en van de eerste betegelde muren, ze zijn nog niet gevoegd. En ik ben nu zo BLIJ!! Het word zo LEUK!! Nu mijn keuken weer schoon en opgeruimd is ben ik de troep al "bijna" vergeten. Word vervolgd. Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Ziet er al heel mooi uit. Weldra ben je alle miserie vergeten en geniet je met volle teugen van uw badkamer.

    Grts, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen