Bezoekers

donderdag 23 oktober 2014

Crochet Along 2014

Mijn gehaakte deken van de Crochet Along 2014 is af! Ik had van de week zo'n zin om te haken en heb hem helemaal af gehaakt. Alle wol is nu op. Er om heen had ik nog net genoeg om er twee rijen stokjes in licht en midden blauw om heen te haken. Hij is 140 lang en 130 breed geworden.  Aan de randen bobbelt de deken wel een beetje, de kanten waren ook niet recht. Die pinweel steek is wel leuk maar trekt erg in. Toch had ik steeds 194 steken, steeds geteld. Maar ach hij is wel leuk en lekker warm. Hij staat zo mooi op mijn bruine bank! De originele deken was wel langer, maar ik had me verkeken op de wol en wilde niet meer bij kopen. Ik ben zeer tevreden met de deken en morgen als ik een dutje ga doen kruip ik er lekker onder. Groetjes Marie. 

2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem ook prachtig! Ik hou van de kleuren die je hebt gekozen. Dit is één van de weinige dekens die ik 'af' heb gezien. Dubbele complimenten dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen