Bezoekers

vrijdag 29 augustus 2014

Borduren Urban Threads

Hier nog een geborduurd tasje wat ik voor Bibi gemaakt heb. De borduur motieven komen weer van de site Urban Threads.  In het design pack "Parisian Love Letter" zitten 17 verschillende motieven die je allemaal met elkaar kunt combineren.  De motieven zonder kleur kun je bv eerst borduren, daar over heen een motief met kleur. Om het nog meer effect te geven, stikte ik eerst nog een lapje linnen op met borduurgaren in een tint die ik ook in het motief gebruik. Daar over heen het borduur motief geborduurd.  Bibi was er verrukt van! Ja ze zijn ook heel leuk deze motieven.  Het design pack kost $30 maar in euro's betaal je een stuk minder.  Deze motieven heb ik ook al eens voor geur zakjes gebruikt,  kijk onder Borduren Urban Threads in de zij balk. Het tasje is 42 cm hoog en 31 cm breed. Ik gebruikte Isacord borduurgaren.  De stof is een dikke keper katoen. De borduurarm heb ik nu echt op geborgen en ben een jasje aan het naaien. Hebben jullie ook wel eens dat je teveel tergelijk wil doen? Het is ook allemaal zo leuk he!? Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten