Bezoekers

woensdag 27 augustus 2014

Borduren Urban Threads

Ik kocht op de site van Urban Threads een heel leuk Design Pack borduur patronen voor de borduurmachine.  Het pack heet "Nauticus" en er zitten 12 verschillende patronen in. Een seashell, starfish, seahorse, ship, fish, crab, compass, ship's wheel, octopus, anchor, hello sailor and set sail. Ik hou van zee dingen dus ik moest dit kopen. Alle patronen zijn los te koop maar in zo'n design pack veel goed koper. De prijs was $ 24 maar ik rekende 18,50 in euro's af. Ik heb hier plannen mee, maar ik moest ze gewoon "even" uit testen. Op een mooie lap linnen borduude ik het zeepaard en schelp. Het zijn open gestikte patronen uit gevoerd in verschillende lagen borduurgaren, als laaste word er met donker blauw de laaste lijnen in geborduurd.  Ik vind deze stijl erg mooi. Ik gebruikte Gunold garen, de linnen is bij de Kinphal op de Albert cuip markt gekocht. Ik maakte er een tasje van. Ben "even" in de ban van het borduren geweest, nu staat er een kleding stuk op het programma.  Een blouson/jasje voor mijn dochter. Groetjes Marie. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten