Bezoekers

dinsdag 19 augustus 2014

Borduren Urban Threads

Gisterenavond heb ik een freebee van de borduur site Urban Threads geborduurd op mijn Bernina.  Ik kocht daar weer een design pack met nieuwe borduur patronen en pakte ook meteen de freebie er bij. Dit keer een vogel, luchtig geborduurd met 8 verschillende kleuren garen. Deze stijl vind ik altijd erg leuk. Ik had nog een spijker rok van Bibi liggen waar een vlek op zat. In de spijker rok zat wel een siernaad, de borduursnelheid op half gezet en de naald had er geen problemen mee. Daardoor duurt het borduren wel wat langer, 80 minuten.  Maar het is een flinke maat zo'n 15x17 cm. Urban Threads is een hele leuke site om "hippe" borduur patronen te kopen, ze hebben ook veel skulls en tatoeage patronen. Tips en tricks en foto's en nog veel meer.  En om de paar weken een nieuwe freebee,  deze vogel is tot 24 aug 2014 te downloden.  En hoe vinden jullie het geworden? Groetjes Marie. 

2 opmerkingen:

  1. heel mooi geworden Marie; wat een leuke afbeelding en het staat echt heel gaaf op de rok

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beste Marie, je hebt de rok een mooi detail gegeven en de kleurencombinatie is ook erg mooi. Ik werk bij BERNINA Nederland en Belgie. Wij zijn altijd weer op zoek naar bloggers voor de BERNINA blog (www.berninablog.nl) en ik vroeg me af of jij hier eventueel in geïnteresseerd bent. Zo ja, kun je me graag een email sturen: geertje.kamminga@bernina.com. In ieder geval nog veel plezier met je B 780! Groetjes, Geertje

    BeantwoordenVerwijderen