Bezoekers

vrijdag 23 mei 2014

Reviews Haakboeken

100 Sneeuwvlokken om te haken van Caitlin Sainio is een fantastisch haakboek voor kleine projecten.  Er staan dus 100 verschillende haakwerkjes in, in de vorm van ijskristallen. De modellen worden in woorden beschreven en het patroon staat ook met een schema er naast. Daar naast ook een duidelijke foto van de ijsvlok. Voor in het boek een uitleg over de te haken steeken en symbolen uitleg. Ook een bladzijden over hoe een ijsvlok op te spannen en evt te verstevigen.  Achterin het boek een paar ideeën wat je met deze prachtige vlokken kunt doen. Je kunt er, als je er genoeg van haakt zelfs een sjaal van maken. Ik heb er voor mijn Kerst slinger al heel wat gehaakt en op genaaid, zie rechter zij balk. Nu haak ik er af en toe een paar met heel dun garen, ik wil ze op mijn Kerstkaarten naaien. Ben vroeg begonnen dus. Ik vind dit een heel mooi en duidelijk boek. Er moet wel veel geteld worden, maar maak je een paar dezelfde dan weet je het patroon zo uit je hoofd. Dit boek kan ik iedereen aan bevelen voor veel uren haak plezier. Groetjes Marie.

100 Sneeuwvlokken om te haken, ISBN 978-90-8998-260-5 de prijs kan variëren van 7.99 / 19.99 euro. 127 blz, slappe kaft 22x22 cm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten