Bezoekers

vrijdag 30 mei 2014

Gehaakte kleedjes

Een open gehaakt kleedje van DMC Maeva 10. Het weegt maar 10 gram en is 27 cm in doorsnede. Dit is kleedje no: 14 op dit blog. DMC Maeva 10 in ecru is toch wel een van mijn favorieten garens om een kantachtig kleedje te haken ik gebruikte haakpen 1,5 mm. Het patroon komt uit de Filethakeln leicht gemacht nr: 2 april 2006. De oude telefoon op de foto heb ik bij de kringloop winkel gekocht voor 7,50 die kon ik echt niet laten staan. Het tafeltje verleden jaar op Koningsdag. Ik probeer wat mooie hoekjes te creëren in mijn kleine huisje.

Kleedjes verloten
Ik heb nu zoveel kleedjes gehaakt en krijg veel leuke reacties.  Ik dacht ik ga er een paar verloten onder mijn blog lezers. Is daar belangstelling voor? Zo'n kleedje is natuurlijk voor de liefhebber die een leuk hoekje wilt creëren. Ik kom er gauw op terug. Groetjes Marie.

3 opmerkingen:

  1. Absoluut belangstelling voor! Je maakt zulke mooie kleedjes ♡
    Ik heb er nog wel een tafeltje voor ;))

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ook Marie! wel 3 tafeltjes zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke! Ik ben getrouwd in de week dat het patroon uit kwam haha

    BeantwoordenVerwijderen