Bezoekers

donderdag 29 mei 2014

Gehaakte kleedjes

Een gehaakt kleedje van DMC Babylo 10, een fijne gladde 100% katoenen draad. Gehaakt op pen 1,5mm. Het kleedje weegt 15 gram en heeft een doorsnede van 30 cm. Patroon komt uit een Nederlands blaadje; Diana extra De mooiste Kleedjes nr. 24. Wat ik zeker 35 jaar geleden heb gekocht in de Bijenkorf waar ik toen werkte. Toen is mijn interesse in haakbladen ontstaan,  heb ze trouw bewaard al die jaren. Haak patronen veranderen niet veel de symbolen zijn nog steeds hetzelfde.  Zo ook in die Duitse blaadjes. Mijn haak arm gaat stukken beter en is goed uitgerust. Ben ook stiekem weer met een kleedje begonnen,  echt een heeeeeel kleintje hoor! En niet zo lang achter elkaar haken, ik neem veel pauzes tussen door. O ja dit is kleedje no: 13 op dit blog.  Groetjes Marie.

1 opmerking: