Bezoekers

donderdag 13 februari 2014

Crochet Along 2014

Dit is mijn 5e up date van de gehaakte deken. Verleden week heb ik over geslagen omdat ik toen druk met het gehaakte heren vest bezig was. De afgelopen 14 dagen heb ik er 14 toeren bij gehaakt. De deken is nu 125 breed en 44 cm hoog. Nu ben ik op het punt aan gekomen om de tweede rij Catharine Wheels te haken en ik heb een ander patroon gevonden dan op het blog Not Your Average Crochet. Dit word iets anders gehaakt, het zit op meer punten vast. Het ziet er wel het zelfde uit. Ik ga dit van de week even testen. Foto van patroon hier onder. Ook las ik op het blog Not Your Average Crochet dat ze er versteld van stond dat er nu duizenden haaksters over de hele wereld "haar" deken aan het haken waren. En ze wilde benadrukken dat het oorspronkelijke patroon niet eens van haar was! Dat komt van het blog Littel Woolie. Kijk ook eens daarop dus. Hoe gaat het met jullie deken? Want inmiddels zijn er heel veel haaksters een soortgelijke deken aan het haken. Leuk he! De verschillende steken en kleuren wol of katoen zijn zo verschillend. Op Pinterest heb ik een bord gemaakt met de titel Crochet Along 2014 en daar probeer ik alle foto's van de dekens te verzamelen. Erg leuk om inspiratie op te doen. Groetjes Marie.

1 opmerking: