Bezoekers

maandag 10 februari 2014

Bloemsteekvoet

Hier nog een voorbeeld van wat mogenlijk is met de bloemsteekvoet. Knip uit de vrije hand lapjes stof uit en stik ze vast met de voet. Zo als in het vorige stuk beschreven zet je de transporteur naar beneden. Op deze foto's kun je ook zien wat ik bedoel met het lapje op rollen en met spelden vast zetten. Omdat de bloemsteekvoet in de ronte  draait loopt de lap vast tegen de zijkant van de naaimachine. Daarom moet je het lapje kleiner maken zodat het vrij in de ronte kan draaien. Voor de stelen van de bloemen heb ik een zigzag gebruikt met normale stik voet, transporteur weer omhoog gezet.  Voor meer info over deze bloemsteekvoet  zie mijn vorige geschreven stuk. Groetjes Marie.

1 opmerking:

  1. Ik vind 't kunstig wat jij allemaal met een naaimachine kunt!!
    Petje af!!
    Ik heb vroeger veel kleding zelf genaaid en dacht (gezien de reacties vroeger) dat ik 't wel aardig kon, maar zo als jij met de naaimachine? Nee, dat is voor mij: abracadabra.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen