Bezoekers

donderdag 23 januari 2014

Crochet Along 2014

Dit is update no: 4 Het is nu 24 januari en de deken word steeds leuker. Afgelopen week 9 toeren bij gehaakt, de af meting is nu 125 x 31 cm. De noppen rand vond ik heel leuk om te doen. En ook de zigzag rand staat leuk. Ik kwam niet helemaal uit op het eind, ik de steken tellen. Oeps er waren 4 steken verdwenen. Dus in de laatste toer er 4 steken bij geflanst. Nu heb ik weer 194 het zelfde aantal als ik begon. De kanten bobbelen nu wel wat maar ik ben van plan er een rand om te haken dan trekt het vanzelf weer recht. De hele deken bobbeld dat komt denk ik door de verschillende steken. De ene steek neemt veel meer draad dan de andere, het word dan plaatselijk dikker. Dat word op spannen als het klaar is. Waarop geen idee. Ik haak nu het Engelse patroon van het blog Not your average crochet, dat staat online. Terrays leven ging me iets te laagzaam met 2 toeren per week. Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. Hij wordt echt mooi Marie!!
    Mooie kleurencombinatie gebruik je!

    Ik houd me toch maar aan het 'opgegeven huiswerk'... dan kan ik nog andere dingetjes tussendoor doen en zit de deken me niet zo op de nek... Maar ieder moet doen waar die zih het beste bij voelt, toch?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wordt mooi! Ik vind je kleuren echt heel leuk gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen