Bezoekers

vrijdag 29 november 2013

Borduren Urban Threads

Sins ik de site van Urban Threads heb ontdekt , ben ik in de ban van het machine borduren geraakt. Ik heb al weer een stapel geborduurd klaar liggen om af gemaakt te worden. Je kunt bijna overal op borduren zolang het maar in de borduurring gaat. Deze keer heb ik wat Kerst cadeau's gemaakt , oa voor de Kerst pakketten swap. Urban Threads heeft veel Kerst patronen, leuk, grappig, mooi en of "hip. Ik zocht wat grappige Skulls uit en een Gingerbread man. Als ik op handdoekjes borduur , span ik op de boven kant Avalon water oplosbare borduur folie mee. Dit voorkomt dat de lusjes van de handdoek uit het borduurwerk gaan steken. Het borduur word gladder en mooier. Het zakje werkte ik af met een rood ruitje en stopte er bonbons in. De mannetjes worden geborduurd in de ring, daarna gewoon op elkaar gestikt en gevuld dan lintje er tussen en dicht stikken. Op dit moment is er een "Storewide sale" bij Urban Threads de singel designs 50% off en de design packs 25% off. Voor de machine en handwerk patronen, dit is tot 8 dec. 2013.  Dus ik ben nog wel even zoet op die site. Ik ga nog wat leuke dingen uit zoeken! Geïnteresseerd ? Kijk ook bij de tutorials ! Wat een super leuke dingen doen ze daar. Groetjes Marie.

2 opmerkingen:

  1. wat ziet het er mooi en professioneel uit. Ideale combinatie: jouw vakmanschap &creativiteit en deze machine!

    BeantwoordenVerwijderen