Bezoekers

zondag 29 september 2013

Giveaway

Hier de uitslag van de Giveaway!
Eerst iedereen bedankt voor het lid worden van dit blog. Op twitter heb ik ook vele volgers er bij gekregen.
Ook wil ik Anita bedanken voor het leuke interview op haar blog.
Er waren 17 opmerkingen onder de giveaway geplaats, drie daarvan deden in de trekking niet mee omdat die niet mee wilden doen.
De winnaar van de Gehaakte Stola is geworden......

www.Saskia- lieveheersbeestjes.blogspot.nl hartelijk gefeliciteerd!
Wil je mij even mailen voor het adres ? marienaailes@ziggo.nl

Dit was heel spannend om te doen, ga het vast nog eens doen dus houd dit blog in de gaten! Groetjes Marie

5 opmerkingen:

  1. Saskia van harte gefeliciteerd met je prachtige prijs :-)
    Marie, bedankt voor de give away! Fijne zondagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat ik heb gewonnen. Zie het net. Ben er heel blij mee. Zal mijn adres mailen. Nogmaals heel erg bedankt.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd winnaar :-) En Marie bedankt voor het organiseren van deze leuke give away.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen