Bezoekers

zaterdag 6 juli 2013

Quilt & Zo

Hoera! Ik sta met mijn mini quiltje in de Quilt & Zo. Dat is een Nederlands Quilt blad met leuke ideeën voor quilten en veel andere dingen. Er komen er vier per jaar uit. Zo af en toe hebben ze een wedstrijd en dan doe ik wel eens mee. Toen het blad net bestond , heb ik al eens een vierde plaats behaald in blad no: 3 . Dat was met het tema "lijnen" ik maakte toen een impressie van de vloedlijn van de zee bij laag water. Maar deze keer was het tema "Leve de Koning" . Het moest ook weer een mini quiltje van 30x30 cm. Lees hier over meer bij: Alexander & Maxima in de zijbalk rechts op te zoeken. Ik heb een derde plaats behaald en ben trots dat ik weer afgedrukt sta in de Quilt & Zo no: 22. Het blad ligt nu in de winkel, er staan weer veel leuke dingen in om te maken. Vind het ook fijn dat er  een Nederlands Quilt magazine bestaat , heb alle nummers staan voor inspiratie en tips. De "blaadjes Quilt" uit de video balk, rechts you tube heb ik er ook uit gemaakt. Vorige keer won ik een boek, denk dat er nu ook wel iets mij kant op komt.

1 opmerking: