Bezoekers

zaterdag 22 juni 2013

Zakka Style Quilt

Uit het boekje Zakka Style maakte ik de quilt, dit is een van de grootste projecten. De materialen had ik allemaal nog in huis. Dol als ik ben op linnen kocht ik ooit bij de Ikea een flinke lap vlas. Dit ziet er op het oog hetzelfde uit. Dit was toen 6 euro de meter. Voor de achter kant gebruikte ik een coupon van een dunne katoenen stof, die goed in de kleuren pasten. Ook met een linnen uit straling. De gekleurde groene blokken sneed ik uit resten stof die ik nog had. Je zal misschien wel een stofje herkennen uit andere projecten. De Quilt is niet erg groot 113x153 cm. Hij was snel af, de blokken zijn simpel te maken. De Quilt is mooi in al zijn eenvoud. Ik vind de simpelste dingen in linnen erg mooi. Het was een genot om eens te doen. Heb alles zo uit het boekje over genomen , alleen de stofjes groen gehouden. Ook heb ik alles op mijn Bernina 780 gestikt, geen handwerk gedaan. Uit het boekje Zakka Style ISBN 978-1-60705-416-0 . Zie ook vorig project uit dit boekje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten