Bezoekers

vrijdag 21 juni 2013

Lucifers doosjes swap

Dit blogje gaat is niet over naaien maar over een "swap". Zit nu ongeveer twee jaar op twitter en daar kwam ik in aanraking met dit fenomeen. Personen op twitter organiseren een "swap" , het is ruilen van zelfgemaakte spullen. Dit kan van alles zijn bv, je kan brei of haak swaps hebben. Maar ook naaien en bakken komt vaak voor. Dan heb je de "vrije" swap dan is het gewoon een verrassing wat je krijgt. Er zijn buiten twitter om ook andere clubs die swaps organiseren. Heb al zeker 10 keer aan een swap mee gedaan.  Deze keer was het een "Lucifers doosjes swap" had er nog nooit van gehoord maar voor uit, het was een uitdaging dat wel. De maat van het doosje stond vrij. Koos niet de aller kleinste maar de daar op volgende maat. Ik maakte voor mijn swappie een doosje beplakt met stempel plaatjes en deed die er ook in om zelf te kleuren. Ook een doosje met een stoffen popje met quiltje en beddengoed. Dat was handwerk maar leuk om te doen.
Ik kreeg een groot lucifers doosje met een hand gesneden vuurtoren er op. Er in zat een mini vuurtoren stempel, mini haaknaald aan sluiting en diverse naai spulletjes , labels en lintjes. Helemaal mijn ding dus. Spaar vuurtorens in alle maten. Als je swapt weet je nooit van wie je iets krijgt dat is een verrassing. Ook ruil je nooit met de gene die je wiens lootje je trekt. Inmiddels heb ik me al weer op gegeven voor de volgende lucifers doosjes swap no:2 Hier de foto's om een indruk te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten