Bezoekers

maandag 1 april 2013

Geruite blouse met borduursels

Ik kocht in Utrecht op de breedstraat, waar op zaterdag ochtend de lappen markt is. Een ruiten lap van katoen. De ruit is er op gedrukt, dus niet in geweven , maar ik vond de lap mooi. Ik draag veel jeans en daar past het mooi bij. Ben ook nog dol op ruiten dus koop was gauw gemaakt. In deze serie stoffen waren er ook met bloemetjes , ook die gekocht. Wat ik daar van maak weet ik nog niet. Op deze overhemds blouse heb ik twee zakken gemaakt die ik eerst geborduurd heb en een knoopsgat op gemaakt heb. Op het pasje van het rugpand heb ik ook eerst geborduurd voor dat ik de blouse in elkaar ging naaien. Dit patroon staat in de machine. De Bernina 780 heeft een aantal in gebouwde borduur patronen, die hoef je niet eerst te down loaden. Lekker makkelijk dus. Ben zeer blij met deze blouse , het katoen voelt lekker aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten